יום שני, 17 ביוני 2024

 יש לי תובנה מעניינת.

הגעתי אליה אחרי ששמעתי איך צ'רצ'יל נתן הוראה להטביע את הצי הצרפתי שעגן ליד אלג'יריה, רגע לאחר כניעת הצרפתים לגרמנים. למרות הקושי הרגשי הנוראי, שהרי שבועיים קודם הם היו החברים הכי טובים, ולחמו יחד נגד הגרמנים.

צ'רצ'יל ידע אם הוא יהיה נחמד, הגרמנים ייאלצו את הצרפתים להשתמש בצי שלהם - נגדו. ובזכות המעשה הזה כל העולם הבין שצ'רצ'יל באמת רציני ונחוש, ופניו למלחמה "על כל הקופה" מול הנאצים הארורים. כתוצאה מכך, בין היתר, גם ארה"ב החלה לספק לבריטים נשק.

והנה התובנה!
אולמרט באמת רצה למחוק את חיזבאללה בתשס"ז - 2006. אמנם הוא יצא לחלוטין לא מוכן למלחמה והצבא המהולל שלנו היה ממש במצב מביך ובזיוני, אבל חיזבאללה הרגיש את הרצינות של אולמרט ולכן התחנן להפסקת אש אחרי 33 יום. הוא הבין שהמטרה של אולמרט היא לפורר אותם ולאבד אותם כליל מהעולם.

לעומתו, אתם ואני יודעים שביבי אף פעם לא התכוון למחות את חמאס, אל רק שיהיה שקט שם...

מבחינתו שיהיה סבב לחימה פעם בשנתיים לנצח נצחים, והכל בסדר.

גם חמאס הארורים יודעים את זה, ולכן למרות שביבי נגרר בעל כורחו למלחמה אמיתית וארוכה איתם, ולמרות ההצלחות הצבאיות המדהימות וההרס המטורף שהצדיקים הקדושים והטהורים של עם ישראל עושים שם, ולמרות כל ההצהרות של ביבי על כך שהמטרה היא למחוק את חמאס, הם חושבים שהוא רוצה בסוף לסגור איתם עסקה... ולכן הם גוררים רגליים ומציבים תנאים הזויים. מאומץ חוצפה וטמטום גם יחד.

התוצאה שאולמרט הביא שקט ל 18 שנה, וביבי נסחב למלחמה שאף אחד לא יודע איך יוצאים ממנה.

תובנה: אם אתה אמיתי וכנה ומאמין במה שאתה אומר, לא משנה איך תגיד את זה - מי שמולך יידע את זה. ואם אתה לא, ובכן, מי שמולך יידע שאתה לא. לא יעזור כלום...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה