יום שני, 17 ביוני 2024

בנוגע לעצירת המימון לבני הישיבות על ידי בג"ץ. 

מה שמדהים שכל כך קל וכיף ונוח להתגולל על החרדים שלא מתגייסים. זה פותר המון בעיות להמון מגזרים.


1.
ההתנהלות של השמאל מאוד דומה להתנהלות של הגויים מול היהודים.
תמיד היהודים אשמים. כי הם מוצלחים, חכמים, יפים.

השמאל נרקב, אחוזי הגיוס אצלו נמוכים מאוד מאוד (שמעתי איזה אחד מפורסם מהשמאל, שהסביר שמבחינתו היה מעדיף לגור בברלין או משהו, ואם המצב פה יחמיר זה מה שהוא יעשה... אז ברור שבנאדם כזה, הילדים שלו לא ילכו להתגייס ולסכן את חייהם).

2.
יאיר לפיד וליברמן נרקבים באופוזיציה, וגם גדעון סער שחולם להיות ראש ממשלה רואה שלא משנה מה הוא עושה - אין לו סיכוי. אז אם הם מטמטמים את המוח בעד הגיוס - הם מנסים להישאר רלוונטיים. כי מה לעשות, ממש קל לעצבן ככה את המצביעים שלך ולהגיד להם: אם לא תצביעו לי - הבנים שלך ימותו בקרבות והחרדים לא.

3.
הבג"ץ. מחפש מקום להראות שהוא קובע את סדר היום במדינה - ומצליח.



משום מה לא מדברים על זה, אבל כל הטלטלה של חוק הגיוס כבר אולי 5 שנים, מגיעה בגלל שופטת אחת, דורית בייניש.

היא הייתה נשיאת העליון, וחיפשה להשאיר חותם כשהיא פורשת.
אז, מה הפסק האחרון שהיא השאירה כאשר עזבה את תפקידה? ביטול חוק טל... מתנת פרידה...

ממש כמו צוררי ישראל בכל הזמנים, שחיפשו איך להיצרב בתודעה, ולכן בקטע ציני וקר ניסו להצר ליהודים בשיטות חדשות.

4.
וגם מפגיני קפלן יודעים, שיוקר המחיה לא כל כך מלעיט ומלהיט את ההמונים, ואת ההפגנות על "הדמוקרטיה" הם כבר מיצו, ומשפחות החטופים כבר התנערו מרונן צור שעשה להם נזק עצום, אז מה נשאר? להכות בחרדים שלא מתגייסים... זה תמיד תופס...


אז יש פה שילוב אינטרסים נדיר, ולאף אחד מהם אין מה להפסיד. בדיוק כמו בגלות. כל מי שרצה יכל להכות ביהודים או להאשים אותם במגיפות וצרות ובמציאות כלכלית קשה. אין לזה שום מחיר. זה בחינם.

בדיוק כמו בגלות, היהודים ידעו שהשם שולח את הצרות, לא איוון.
גם פה צריך לזכור, שזה לא השמאל או בייניש או ליברמן. זה ה' שרוצה לגבש אותנו חזק חזק סביב התורה.

עוד נקודה למחשבה שהולכת איתי הרבה. מה חשבו היהודים בסעודת אחשוורוש? 
מסתמא: הנה מכבדים אותנו, מביאים אוכל כשר, אנחנו סוף סוף מקובלים וכמו כולם, עוד אומה בין כל האומות החוגגות במשתה הגדול. ואז הגיע הפיצוץ הגדול, והם הרגישו איך כל הגויים סביבם מחדדים חרבות ומחכים בקוצר רוח לי"ג אדר כדי לרצוח אותם בכל המדינות.

אז להבדיל,
גם אנחנו ניסינו לשכנע את עצמנו שאנחנו לא כאלו קיצונים, ו"הם" (החילונים הנאורים) לא כל כך שונאים אותנו, ואם רק נעשה ככה ונלבש ככה ונגיד ככה ולא נדיר נשים, אזיי יאהבו אותנו ונהיה עוד מגזר במדינת ישראל. לא הכלב המצורע שכולם יורדים עליו.

והנה, מה קורה? בזכות בג"ץ ומיארה וחבר מרעיה, כולנו נדחפים חפויי ראש בחזרה "לגבולות הגטו". ללא לגיטימיים. לבעיתיים. לכאלו שאשמים בכל הצרות של המדינה. אני בטוח שגם "החרדי הכי חדש", ש 90% מהחברים שלו בכלל חילונים באינסטגרם, פתאום מבין שהוא שנוי, שהכוחות של השמאל והחילוניות החשוכה והגזענית שונאים שונאים אותו, וברגע שיש להם ניצוץ הכי קט הם שוכחים כמה הוא נחמד ומצחיק ומתעצבנים למה הוא לא מתגייס...

עד לפה.

 יש לי תובנה מעניינת.

הגעתי אליה אחרי ששמעתי איך צ'רצ'יל נתן הוראה להטביע את הצי הצרפתי שעגן ליד אלג'יריה, רגע לאחר כניעת הצרפתים לגרמנים. למרות הקושי הרגשי הנוראי, שהרי שבועיים קודם הם היו החברים הכי טובים, ולחמו יחד נגד הגרמנים.

צ'רצ'יל ידע אם הוא יהיה נחמד, הגרמנים ייאלצו את הצרפתים להשתמש בצי שלהם - נגדו. ובזכות המעשה הזה כל העולם הבין שצ'רצ'יל באמת רציני ונחוש, ופניו למלחמה "על כל הקופה" מול הנאצים הארורים. כתוצאה מכך, בין היתר, גם ארה"ב החלה לספק לבריטים נשק.

והנה התובנה!
אולמרט באמת רצה למחוק את חיזבאללה בתשס"ז - 2006. אמנם הוא יצא לחלוטין לא מוכן למלחמה והצבא המהולל שלנו היה ממש במצב מביך ובזיוני, אבל חיזבאללה הרגיש את הרצינות של אולמרט ולכן התחנן להפסקת אש אחרי 33 יום. הוא הבין שהמטרה של אולמרט היא לפורר אותם ולאבד אותם כליל מהעולם.

לעומתו, אתם ואני יודעים שביבי אף פעם לא התכוון למחות את חמאס, אל רק שיהיה שקט שם...

מבחינתו שיהיה סבב לחימה פעם בשנתיים לנצח נצחים, והכל בסדר.

גם חמאס הארורים יודעים את זה, ולכן למרות שביבי נגרר בעל כורחו למלחמה אמיתית וארוכה איתם, ולמרות ההצלחות הצבאיות המדהימות וההרס המטורף שהצדיקים הקדושים והטהורים של עם ישראל עושים שם, ולמרות כל ההצהרות של ביבי על כך שהמטרה היא למחוק את חמאס, הם חושבים שהוא רוצה בסוף לסגור איתם עסקה... ולכן הם גוררים רגליים ומציבים תנאים הזויים. מאומץ חוצפה וטמטום גם יחד.

התוצאה שאולמרט הביא שקט ל 18 שנה, וביבי נסחב למלחמה שאף אחד לא יודע איך יוצאים ממנה.

תובנה: אם אתה אמיתי וכנה ומאמין במה שאתה אומר, לא משנה איך תגיד את זה - מי שמולך יידע את זה. ואם אתה לא, ובכן, מי שמולך יידע שאתה לא. לא יעזור כלום...