יום חמישי, 14 ביולי 2011

מכתב אישי להנהלת אחת החברות הסלולריות עקב זה שהתייבשתי בהמתנה לנציג שירות הגואל....

מכתב אישי לחברת x  (אחת החברות הסלולריות).

לכבוד חברת x
שלום רב!
הנידון: זמני ההמתנה הארוכים לנציג שירות.
קודם כל ברצוני לציין שאני הייתי לקוח מרוצה שלכם תקופה ארוכה, אך זה השתנה קצת. כלומר, אני עדיין לקוח שלכם, אבל ממש לא מרוצה.
זה התחיל מפעם אחת שהייתי צריך נציג שירות בעניין מסויים, וחיכיתי לו 10 דקות לפחות עד שזכיתי לכך, המשיך חודש אחר כך כשהוצרכתי שוב לנציג שירות שלכם בעניין אחר, ושוב אולצתי להמתין  זמן מכובד עד שזכיתי לשמוע אותו.
אך לרוע המזל, למרות שכמעט נשבעתי שלא משנה מה קורה למכשיר שברשותי, אני אליכם לא מתקשר לעולם, נאלצתי עקב סיבה מסויימת להתקשר שוב.

אחרי שדחיתי את השיחה הזו במשך חודש, החלטתי לאזור סבלנות ולהתקשר לשירות לקוחות שלכם.
התקשרתי וכמובן שמעתי את התקליט הלועג לאיד: ״עקב עומס זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל...״ וחשבתי לעצמי: ״אם זמני ההמתנה ארוכים מ-ה-ר-ג-י-ל הרי שיש לנו בעיה״.
זה היה הרגע שהרגזתם אותי פעם ראשונה.

5 דקות אח״כ כשהתחיל להימאס קצת המנגינה הנודניקית של ההמתנה, כבר איחלתי לכם עוד כמה דברים.
וכהמשכתי להתייבש על הקו עוד 15 דקות כבר ממש איחלתי לכם כמה "איחולים".
ולבסוף, כשהתייאשתי סופית מלקבל נציג שירות, ניתקתי את הטלפון, ללא שקיבלתי שירות/יחס.
ועכשיו אני פשוט מאחל לכם שכל מה שאתם מפחדים ממנו יתגשם!

הזמן שלי הוא יקר, יקר מאוד. והזילזול המרגיז הזה בזמן שלי, בזמן של החברים שלי, בזמן של כל הלקוחות שלכם, פשוט גורם לסלידה מכם.
וזה חבל מאוד, כי דווקא הנציגי שירות שלכם באמת נחמדים, והם באמת רוצים לעזור. שמתי לב ואני יודע את זה מניסיוני איתכם.
אבל עם כל ההערכה שלי אל נציגי השירות שלכם, הם פשוט מועטים מידי.
אז  יתכן שתגידו לי: ״תשמע, יש לנו מעל 3 מיליון לקוחות, ואנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת לשפר את השירות שלנו״
אבל זה שקר, שקר גס. ואתם יודעים למה? בגלל בזק. כי אם בזק, שיש להם בוודאי 3 מיליון לקוחות וסביר מאוד להניח שיותר מכך, עונים לטלפון שלי תוך שתי דקות מקסימום (נבדק על ידי כמה וכמה פעמים) ומצליחים גם לתת שירות יותר יעיל ממכם (עם כל הכבוד) אז זה אומר הרבה מאוד עליכם. הרבה מאוד.
ומה שיותר כייף אצלם- ובמחשבה שניה כנראה שזאת הסיבה ליחס המשובח שלהם- שאני לא מחוייב אליהם לתוכניות נשכניות, ולא כבול בשלשלאות ארורות של חיוב לח״י חודשים.
ולכן ידידי היקרים, מנהלי ומנכל״י חברת x הנכבדים: לאור האמור לעיל, וכיוון שאין שום ניצני שינוי, ברגע שאני יוכל להתנתק ממכם, אני יתנתק. מבטיח.  

תגובה 1:

  1. גם לבזק יש כל מיני התחייבויות מעצבנות, בדוק.

    למה אתה לא מזכיר מפורשות את שם החברה?

    השבמחק